mandag 17. mai 2010

Tur i fjæra, lørdag 8.mai

Her er noen bilder fra en tur Anton og jeg hadde i fjæra nedunder Domen forrige lørdag. Kjørte over til flyplassen og gikk ut derfra. Flott vær, vi storkoste oss begge to!




Godt å se at det begynte å bli litt grønt innimellom alt det brune, og blomster dukket det jammen fram òg!




Masse runde, fine steiner! Kan jo bli steine gal av slikt, eller hvertfall risikere tyngre lass når jeg etterhvert skal sørover igjen... Hender jeg plukker med meg småstein da, fine å ha sammen med kubbelys.












Her er flyplassen hvor jeg jobber. Ikke så spennende arkitektur som på Leirin, men det er en trivelig plass!




Hilde Merethe - tenkte på deg, og måtte bare ta bilde av det her som jeg fant i fjæra. Skulle vel hatt en slik boks til du kommer på besøk, hehe! :)












Ingen kommentarer: